Disseny Web i posicionament SEO
Servei de Disseny Web, SEO i Redacció de Continguts
La creació de d’una pàgina web permetrà que les persones es puguin posar en contacte amb l’empresa si la busquen a internet. Donar a conèixer els productes i serveis, i fins i tot, els negocis podran vendre online si tenen una pàgina web estil “botiga” a través d’una plataforma ecommerce.
És important que la pàgina web del teu negoci sigui més que un portfoli i estigui pensada en clau de màrqueting, inclogui tots els elements necessaris perquè els usuaris es posin en contacte amb l’organització, facin una compra de producte o una reserva online, però també, hi hagi una connexió entre totes les pàgines que conformen la web.
Disseny web
El disseny web contempla la creació d’una web corporativa o botiga online des del seu inici. Utilitzem plataformes com WordPress i WooCommerce per portar-ho a terme.
El servei de disseny web inclou:
– Gestió i contractació de hosting.
– Configuració de correus.
– Disseny web segons la imatge de marca.
– Definició de l’estructura de pàgines segons necessitats SEO.
– Definició i elecció de les principals paraules clau.
– Creació de continguts segons criteris SEO.
– Creació i vinculació de comptes d’anàlisi de màrqueting (Google Analytics i Search Console).
– Creació de fitxa Google My Business (SEO Local).
Optimització SEO
Servei enfocat a negocis que ja tenen una pàgina web creada, però els interessa fer una revisió, actualitzar el disseny o analitzar i millorar el posicionament web del site.
Accions tècniques i d’optimització que inclou el servei de revisió web:
– Revisió de l’estat de plantilla, tema o pluggins que afectin a la visibilitat i funcionament del site.
– Comprovació de seguretat de la web.
– Sistema de traducció d’idiomes (wpml)
– Actualització de plugins.
– Gestions del servidor contractat en empresa externa.
– Gestió de comptes d’emails en servidor (crear un nou usuari, canvis contrasenya, revisar l’espai de correus en servidor o ampliar servei.
– Propostes de millora SEO.
– Anàlisi de paraules clau del negoci.
– Revisió i modificació d’estructura web.
– Revisió i modificació de títol i descripció.
– Creació/revisió/canvi del sitemap.
– Creació/revisió robots .txt.
– Revisió de continguts (textos web).
– Blogging. Planificació i redacció de continguts per Blog.
Què aconseguiràs amb una web seo optimitzada?
Avui dia, els consumidors s’informen sobre la marca abans d’adquirir un producte o servei. Disposar d’una pàgina web atractiva, ben posicionada i amb informació adequada, aportarà autoritat i rellevància al negoci.
Imatge de marca
Treballa la imatge amb de forma orgànica, sense inversió.
Augment de vendes
Aporta informació extra a través de la web, per mitjà del blog o newsletters.
Autoritat web
Incrementa el tràfic web per guanyar autoritat a Internet. Dóna suport amb la comunicació a xarxes.
Base de Dades
Activa l'adquisició de contactes a la web i fes una gestió vinculades a la web.
Arriba a nous clients
Augmenta la visibilitat de la marca amb un bon posicionament web.
Fidelització
És més econòmic fidelitzar un client que l'adquisició de nous clients de forma constant.
Què és el SEO
El SEO és el conjunt de tècniques aplicades a una pàgina web per ser reconeguda per Google i aparèixer en una cerca d’internet, a poder ser, en les primeres posicions.
El responsable SEO és el perfil professional encarregat de determinar l’estratègia de posicionament en cercadors del negoci i traslladar-la al disseny de la web. No tots els dissenyadors web apliquen tècniques seo en la creació de les pàgines.
Continua llegint per conèixer més detalls sobre el SEO web.
Per què fer una web SEO optimitzada?
Per desenvolupar una web interessant pels motors de cerca d’internet, cal dissenyar la pàgina web seguint criteris SEO (Search Engine Optimization).
Google és el cercador més utilitzat a internet i indica les recomanacions que hauràn de seguir els dissenyadors web perquè les pàgines estiguin actualitzades a la forma d’actuar dels usuaris i responguin a unes necessitats d’ús d’internet, les necessitats d’informació i les tendències del moment.
Tot negoci vol aparèixer a internet i ser trobat en les cerques fetes pels usuaris que estiguin relacionades amb l’empresa, productes i serveis, per treballar-ho cal seguir les indicacions de Google.
Estar en les primeres posicions del cercador ha de ser l’objectiu de qualsevol pàgina web i per això es necessita aplicar les tècniques de posicionament web.
Per què crear un blog?
Una web no és un element que requereixi canvis constants si l’entenem com a eina de visibilització del negoci des de l’àmbit digital. Un blog ajudarà a millorar el posicionament web si es treballa de forma complementària als continguts principals de la web.
L’elaboració d’un pla de blogging permetrà crear un discurs propi i augmentar el nombre de paraules clau.
Els temes tractats s’han d’escollir de forma estratègica. Han d’estar relacionats amb les paraules clau del negoci, relacionats amb el sector i generar interès entre l’audiència.
Actualment, l’algoritme de Google, pretén que els articles de blog siguin continguts elaborats per autors especialistes sobre el tema i així donar autoritat a la web.
Què són les paraules clau
Són les paraules principals que han d'aparèixer en una web i han de ser escollides estratègicament. La seva elecció ha de respondre a l'oferta del negoci, les necessitats d'informació de l'usuari i les cerques fetes en motors de recerca com Google.
Dades de continguts digitals interessants
Les pàgines web corporatives són una part indispensable de la versió digital de l’empresa. Tot negoci ha de tenir una web amb dades informatives, una descripció clara i paraules clau que treballin el posicionament en cercadors. D’aquesta forma serà més fàcil trobar els productes o serveis a internet. És habitual que la web incorpori informació corporativa de l’equip i els valors de l’empresa.
El 27,4% dels espanyols consulta pàgiens web cada dia i i el 17,1% ho fa setmanalment.
El blog i la web son mitjans propis de l’empresa amb moltes possibilitats de marketing i comunicació. Per aconseguir les màximes oportunitats, cal utilitzar-los de forma professional.
El 45,7% de les empreses espanyoles confia en la generació de contingut de marca a través de mitjans propis.
Explica la teva història i apareix a internet