Creació de continguts a Xarxes Socials

Social media marketing

Les xarxes socials són necessàries per donar a conèixer la teva marca a la societat. Treballar la identitat de marca en l'àmbit digital aporta grans avantatges, però què passa si la gestió de mitjans no es fa correctament? Pot repercutir en les vendes i en la imatge de marca.

Servei de Gestió de Xarxes Socials

El social media és la gestió de les xarxes socials del negoci o d’una marca personal. T’oferim dues opcions si t’interessa contractar un servei de xarxes socials per la teva empresa: 


A) Pack Community  Manager 
B) Pack Mentoria Xarxes Socials 

marketing-a-xarxes-socials

Pack de Gestió de Xarxes Socials

El pack community manager implica una gestió total de les xarxes socials. Ens convertim en la persona de l’equip que s’encarregarà de les accions de promoció del negoci a través dels mitjans socials. 

Les publicacions a Instagram, Facebook, Linkedin, Pinterest o Google My Business estaran fetes. Tu només t’hauràs d’encarregar de fer un seguiment mensual de les propostes i la revisió de resultats de forma periòdica. 

T’expliquem en detall en què consisteix el servei de gestió de xarxes socials: 


– Definició d’estratègia de continguts i visual. 
– Planificació de contingut 
– Publicació de contingut setmanal  
– Anàlisi d’estadístiques 
– Atenció al client 
– Creació de vídeos simples 

Pack Mentoria a Xarxes Socials

La mentoria a xarxes socials és una guia per encarregar-te de la comunicació del teu negoci, de forma autònoma.

Definim l’estratègia de màrqueting conjuntament, solucionem dubtes i t’expliquem els secrets per publicar amb total seguretat.

Et confiem el nostre mètode de treball perquè aconsegueixis els objectius marcats, ara, i en el futur.

El programa de Mentoria a Xarxes Socials inclou: 

- Guia per conèixer TOTS els secrets de les xarxes socials 
(Sessions online). 
– Auditoria inicial – 1 xarxa social 
– Definició d’estratègia a xarxes 
– Entrega de documentació en PDF 
– Entrega de planificació de continguts. 
– Guia, resolució de dubtes i inquietuds.

Què inclou el pack de gestió de xarxes socials?

Definició d'estratègia de xarxes socials

La comunicació de les xarxes socials ha de tenir uns objectius concrets. Crear les publicacions segons la resposta que es vulgui aconseguir de l’audiència. Els objectius poden ser variats; la venda de productes, generació de tràfic a la web, construcció de la imatge corporativa, etc.

 

El primer mes es destinarà a conèixer el negoci a través d’una auditoria inicial, visita a l’empresa, definició d’accions i accés a xarxes socials.

Gestió de xarxes socials de l’empresa

La tasca principal de la gestió de xarxes socials és la creació de contingut. Entenem "contingut" com les publicacions fetes, ja sigui el missatge com la imatge.

 

Abans de començar el mes es treballarà en el document de “Planificació de continguts” per tal de distribuir les publicacions al llarg del mes vigent. Per preparar aquest document es tindrà en compte els objectius de comunicació del client, les promocions, els productes de temporada, els dies assenyalats, hores de publicació, missatges i imatges necessàries.  

 

Un cop acceptada la proposta, ens encarreguem de fer les publicacions a les diferents xarxes socials 

Interacció amb la comunitat

Una de les avantatges de les xarxes socials és el contacte amb la comunitat (seguidors). Aquests mitjans de comunicació permeten tenir una conversa constant amb els teus seguidors, conèixer els seus gustos i construir una relació propera, tot i ser a través d’una pantalla.   

 

La interacció amb la comunitat és vital pel creixement de les xarxes socials i per tant, és una tasca constant que es porta a terme durant tot el mes. 

 

Amb aquesta acció es treballa la fidelització del client, ja que el camí no s’acaba en aconseguir 1 venda. Les xarxes són una molt bona eina per seguir al costat de les persones que ja han adquirit un producte o servei i volem que ho tornin a fer quan els sigui necessari. 

 

La fidelització és més econòmica per l’empresa que l’adquisició constant de nous clients.

Analítica i estadístiques social media

Una característica destacable dels mitjans socials és el recull de dades estadístiques. Les plataformes a xarxes socials tenen opcions integrades per mesurar multitud d’informació, molt útil per extreure conclusions i adaptar l’estratègia a les xarxes socials del negoci. 

 

En el pack de gestió de xarxes socials s’inclou la revisió periòdica de resultats a través d’informes de dades estadístiques, i gràfiques de resultats, sobre les accions que s’han portat a terme. 

Assessorament i millores de màrqueting

Les xarxes socials estan en evolució constant. Tenir una persona experta en aquests mitjans farà que puguis aplicar les últimes tendències al negoci sense haver-te de preocupar.   

 

A Créixer en Digital som especialistes en la gestió de xarxes de negocis de la salut i el benestar.

Què fa un community manager?

Tant negocis locals com digitals necessiten una comunicació professional en l’àmbit online i crear contingut específic per cada canal. Una comunicació que no només és per entretenir, també soluciona dubtes i cobreix les necessitats del públic. Les xarxes permeten forjar un vincle entre l’empresa i el públic que farà créixer el negoci.

La gestió de les xarxes socials de la marca es pot treballar de forma interna o externa, contractant un professional especialitzat, amb coneixements i experiència en comunicació i màrqueting digital. El gestor de comunitats en línia és el community manager, una figura formada en comunicació i mitjans online, especialment en xarxes socials. És el responsable de la creació i la gestió dels continguts a les xarxes socials. 

Converteix-te en el community manager del teu negoci un cop acabades les sessions de mentoria a xarxes socials, 100% individualitzades. Ens centrem en el teu negoci, els teus dubtes i necessitats.  Definir l’estratègia social media és el primer que cal fer per desenvolupar els continguts a xarxes. És més que una formació. La persona adquirirà coneixements pràctics i teòrics. S’entregarà la documentació treballada durant les sessions i es resoldrà tots els dubtes.

Tutories individualitzades per aprofitar al màxim aquesta mentoria i acabar les sessions amb coneixement suficient per ser el community manager del teu negoci.

Què aconseguiràs amb les xarxes socials?

Els consumidors segueixen les marques a xarxes socials, fins i tot abans de fer una compra investiguen el producte o la marca en aquests mitjans. Un 26% de consumidors confia més en marques que tenen presència en xarxes socials.

Imatge de marca

Treballa la imatge amb de forma orgànica, sense inversió.

Fidelització

És més econòmic fidelitzar un client que l'adquisició de nous clients de forma constant.

Arriba a nous clients

Augmenta la comunitat i la visibilitat de la marca / productes.

Genera tràfic web

Les xarxes són una eina de suport a la web corporativa.

Augment de vendes

Les xarxes permeten millorar les xifres d'adquisició si hi ha una estratègia.

Feedback

Les xarxes permeten conèixer la teva audiència, no desaprofitis aquesta oportunitat.

Dades sobre xarxes socials interessants

Els consumidors segueixen les marques a xarxes socials, fins i tot abans de fer una compra investiguen el producte o la marca en aquests mitjans. Un 26% de consumidors confia més en marques que tenen presencia en xarxes socials. 

gestio xarxes socials

El mòbil és el principal dispositiu d’accés a xarxes socials així que el contingut generat per les empreses ha de seguir els formats i característiques d’aquests dispositius, així com conèixer horaris de major connexió a internet dels clients potencials clients per estar presents i ser visibles.  

No estiguis a xarxes per ser-hi, sinó per pertar-ho!

Desplaça cap amunt
Obrir whatsapp
1
Vols que parlem?
Hola, 👋🏻
Com et puc ajudar?