Per què tenir una estratègia de màrqueting digital?
Les accions de màrqueting, i especialment les de màrqueting digital t’ajudaran a promocionar el negoci i créixer de forma exponencial.
D’acord amb una estratègia que marcarà les accions necessàries pots aconseguir els objectius empresarials.
En funció dels mitjans i actius de l’organització s’escollirà la tècnica més adequada per arribar fins al punt desitjat. La creació d’una pàgina web i posicionament SEO, SEM, accions a xarxes o l’email màrqueting en són alguns exemples.
Serveis de Marketing Digital per créixer
Gestió de Xarxes Socials
– Crea una estratègia de xarxes socials per donar-te a conèixer com a marca.
– Defineix els trets particulars que caracteritzin com a marca, fàcils d’identificar per l’audiència.
– Crea contingut propi i de valor. Aconsegueix els objectius proposats en l’estratègia a xarxes socials.
– Aconsegueix una comunitat implicada en la marca perquè aquests canals reconeguin la teva importància com a creador de continguts.
– A través de la comunicació a xarxes es poden assolir diferents finalitats. No utilitzis els canals socials només per vendre els teus productes i serveis, les xarxes són molt més que això.
– Estigues atenta a les tendències i novetats que ens marquen els mitjans per fer contingut atractiu.
Publicitat a Xarxes Socials
– Ens referim a publicitat social quan aquesta es gestiona i apareix en xarxes socials com; Facebook i Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, etc.
– La principal funció és promocionar el negoci per mitjà dels comptes socials actius. També és útil si disposes de pàgina web i app, ja que es poden crear sinergies.
– L’opció de “promocionar un post” és fàcil i qualsevol la pot fer, però si vols una estratègia individualitzada en publicitat i optimitzar la inversió destinada, confia en professionals amb experiència i amplis coneixements sobre aquests canals.
– Ens encarreguem de dissenyar l’estratègia i gestionar campanyes de publicitat online amb objectius diferents segons els objectius a assolir. Creació d’anuncis amb imatges o vídeos.
– Les estratègies de publicitat variaran en funció dels mitjans de l’empresa i les metes a satisfer, és el primer punt a tractar. L’avantatge de la publicitat a xarxes és que permeten una inversió assumible per qualsevol negoci.
Disseny Web i Continguts Blog
– La web és l’element principal d’una estratègia de màrqueting amb més possibilitats. A partir d’aquesta es poden portar a terme multitud d’accions diferents segons els interessos.
– Un site es monitoritza per conèixer les actituds del públic. A través de l’anàlisi de dades es disposarà d’informació privilegiada per prendre les millors decisions.
– El posicionament de la web en buscadors és essencial si vols que l’audiència trobi el teu negoci. Treballa les tècniques SEO per sortir en les primeres posicions. Per això cal estudiar bé les paraules clau que ha d’incloure el teu projecte per ser competitiu, però també, l’estructura i el seu disseny són importants per Google.
– El blog és un dels elements més rellevants pel SEO. Planteja’t la creació de continguts per posicionar-te en el teu sector i escalar posicions.
– Construeix la imatge de marca digital a través de la teva presentació online.
Vols saber més sobre transformació digital?
Fes un cop d’ull als últims articles del nostre blog sobre màrqueting digital i les últimes novetats del sector de la comunicació.
Dades de transformació digital en PIMES
Encara que la inversió en transformació digital de les pimes i micropimes va en augment, encara hi ha problemes que fan difícil aquesta adopció de noves tendències. La falta de coneixement i professionals experts que es dediquen a aquest món en són el princial frè, un entrebanc que pots superar.
De cara a consumidors, cada vegada hi ha més demanda de productes i serveis a través d’internet el que ens porta a pensar que, tart o d’hora, els negocis han de pujar al carro del marketing digital.
Tenir una pàgina web, la presencia a xarxes socials, la publicitat digital, la gestió de clients i sistemes CRM, són tècniques cada dia més habituals en el món de les pimes.
Fes que el desconeixement no t’impedeixi actuar a nivell online. Com a responsable al capdavant d’un negoci, informa’t de les possibilitats que et brinda el marketing digital i utilitza aquelles que estiguin al teu abast per fer petits passos que et permetin créixer en digital.
Diferencia’t de la resta i crea un negoci únic